Centaury
Centaury

    Centaury

    Podczas gdy większość ras znanego świata zupełnie zdziczała za sprawą Substancji, dziki, nomadyczny gatunek centaurów odkrył nowe powołanie. Dzielni wojownicy, teraz obdarzeni magią, zwrócili swą uwagę na czarodziejów i ich strzeliste miasta. Centaury chcą zdobyć wiedzę, poznać pełnię mocy, jaką niesie ze sobą magia. Liczne plemiona zbierają się, czy chcą wydrzeć tajemnice czarodziejstwa siłą? Czy zechcą podpisać pakt i dojść do porozumienia? 

         

    Szybki atak

    Koszt ataku podstawowego centaurów jest mniejszy niż ten innych wrogów o zbliżonym poziomie.

        

        

    Centaur wojownik

        

    Wymagany poziom: 49

        

    Opis: 

    Zwani także łupieżcami. Wojownicy klanów nadjeżdżali w tabunach, by zrównać osady z ziemią i niszczyć każdego, kto pomyśli o sprzeciwieniu się, biorąc resztę w niewole. Dziki tabun centaurów, z dużej odległości, wyglądał jak piaskowa burza, z racji licznych osobników wchodzących w skład grupy wypadowej. Niemniej, wraz ze zrozumieniem magii, wśród centaurów wzrósł indywidualizm. Niegdyś, czysta siła decydowała o pozycji – niektórzy osobnicy po prostu rodzili się bardziej potężnymi, przez co obierali stanowiska generałów, czy wodzów. Wojownicy wykorzystują magię, jako nową drabinę w hierarchii, ucząc się zaklęć i inkantacji w każdej wolnej chwili. Na szczęście, dziś, wielkie tabuny to bardzo rzadki widok, a centaury, pojadą do boju tylko z tymi, którym ufają.

        

    Taktyka: 

    Centaur wojownik jest wyszkolonym najeźdźcą. Jego ogniste zaklęcia, wsparte przez oblężnicze czary, zrównają każdą przygraniczną osadę z ziemią. Tak, jak reszta centaurów, Wojownicy są awanturnikami, wyćwiczonymi w bójce i sztuce prowokacji i wiedzą jak pozostać w walce, przy użyciu leczących mikstur i źródeł życia. W walce z tym przeciwnikiem chowaniec ognia to konieczność.

         

    Występowanie: Góry Gryfie, Magiczny Las, Mgliste Bagna

         

    Centaur kapitan

         

    Wymagany poziom: 51

         

    Opis:

    Na czele każdej grupy wojennej stoi Centaur kapitan. Nie wybitnymi dowódcami, ale ich siła i pewność siebie podnoszą morale reszty oddziału. Podobnie jak wojownicy, te centaury pozyskały zdolność przyzywania magicznych mocy, ale wciąż brakuje im pokory i zrozumienia, a ich mocami magicznymi kieruje pasja. Kapitanowie centaurów często noszą maski lub malują się w barwy wojenne – jako pierwsi, którzy ukazują się wrogom, muszą wyglądać przerażająco. 

         

    Taktyka: 

    Frontalni żołnierze centaurów to świetni wojownicy. Po erupcji zdobyli także zdolność ciskania zaklęciami i regenerowania własnych ran. Mimo obycia w magii ich Substancja jest wciąż nieelastyczna i manifestuje się, prawie wyłącznie, w zaklęciach ognia, wywołanych gniewem i bitewnym szałem tych stworzeń.

         

    Występowanie: Góry Gryfie, Magiczny Las, Mgliste Bagna

        

    Centaur generał

        

    Wymagany poziom: 53

    Opis: 

    Generałowie armii centaurów to nie tylko świetni wojownicy, ale także zdolni magowie. Jako najbogatsi przedstawiciele rasy centaurów, mieli dostęp do magicznych zapisków jako jedni z pierwszych, dzięki czemu ich czary nie są tak nieobliczalne, jak te centaurów z kasty wojowników. Generał nie bierze udziału w napadach, chociaż on je planuje. Wydaje rozkazy, by następnie obserwować rozwój wydarzeń z bezpiecznej odległości, w oddalonym i strategicznie położonym punkcie. 

         

    Taktyka: 

    Centaur generał korzysta z nowo poznanych praktyk magicznych z wielkim entuzjazmem, choć nad wszystko lub przyzywać struktury bojowe. Posługuje się czarami ognia i zimna, a do tego, nie należy zapominać, że mimo czarów, nadal jest to weteran w szeregach dzikiej hordy centaurów. 

         

    Występowanie: Góry Gryfie, Magiczny las. 

          

    Centaur Adept

        

    Wymagany poziom: 56

       

    Opis:

    Centaury dopiero oswajają się z magią i choć zdolne splatać własne zaklęcia, są w tym wszystkim jeszcze nowe. Brak doświadczenia i nieznajomość konsekwencji związanych z praktykowaniem mrocznych odmian magii sprawia, że są one łatwym celem dla mrocznych magów i ich pokrętnych doktryn. Wielu Centaurów zrobi wszystko, by tylko zanurzyć swoje ręce w tym nowym źródle mocy, jakim jest magia. Centaury adepci to praktykanci niebezpiecznej i niedozwolonej magii, których nauczycielami są Czarni magowie, a w rzadkich przypadkach, sam Mroczny Arcymag. Większość innych członków klanów nie chce obcować z tymi istotami, bo choć w dziedzinie magii rasa ta wciąż raczkuje, to jednak duża większość z nich jest w stanie dosłownie wywęszyć obecność złowrogich sił i ich zgubny skutek na otoczenie.

         

    Taktyka: 

    Centaur adept to agresywny czarodziej, mistrz magii ognia oraz jadu. Jego zaklęcia są niesamowicie wzmocnione przez mroczne nauki złych magów, co objawia się potężną pasywną premią do obrażeń zadawanych przez zaklęcia ofensywne. 

         

    Występowanie: Magiczny las

        

    Samotny centaur

          

    Wymagany poziom: 73

         

    Opis: 

    Nie wszystkich członków tej walecznej rasy, Substancja potraktowała ulgowo. Niektóre odosobnione przypadki, które zostały wysłane z misjami zwiadowczymi dosłownie oszalały. Oddalenie od innych Centaurów sprawiło, że nowe moce, które zaczęły pojawiać się po Erupcji, wprawiły ich w zamęt. Bez przewodnictwa starszych, najmądrzejszych centaurów, ci samotnicy z czasem zapomnieli o ideach i wartościach, wpajanych im przez klany. Brak poszanowania dla przyrody, pogarda dla honoru i wybuchy agresji, to czynniki definiujące te odklejone od rzeczywistości stworzenia. 

         

    Taktyka:

    Centaur samotnik włada każdym żywiołem magii, ale nie to jest jego największą siłą – gdyż jego talia nie posiada elastyczności, składając się wyłącznie z zaklęć ofensywnych. Najbardziej druzgocącą bronią Samotnika, jest jego atak podstawowy, który przekierowuje jego nienawiść, niezrozumienie i pogardę do wszelkiego życia, chociaż skorzysta z niego raczej późniejszych etapach walki, jest to coś, o czym należy pamiętać.

         

    Występowanie:

          

    Wódz centaurów

        

    Wymagany poziom: 74

    Opis: 

    Wódz Wojenny, czy po prostu Wódz, to tytuł nadawany najstarszym przedstawicielom rasy centaurów. Powiada się, że ci osobnicy mieli całkiem pokaźną wiedzę na temat magicznych rytuałów, jeszcze przed Erupcją – która jeszcze bardziej wzmocniła ich możliwości. W dzisiejszych czasach, mistrzowie klanów odchodzą od tradycji – wolą przemierzać świat, samotnie lub z niewielką eskortą i nie zasiadają w radzie klanowej w górach, w ten sposób poznają otoczenie, ostrzą swoje zmysły i zgłębiają sekrety magii, jednocześnie zarządzając swoimi klanami przy pomocy posłańców.

         

    Taktyka:

    Wódz centaurów korzysta z ofensywnych zaklęć ognia oraz ze struktur ofensywnych każdego rodzaju. Jego regeneracja Substancji jest wręcz gigantyczna jak na przeciwnika tego poziomu, a jego atak podstawowy niemal tak silny, jak Centaura Samotnika. Chowaniec ognia pozwoli Ci zmniejszyć obrażenia w początkowych rundach, ale wiedz, że musisz odbyć odpowiednią ilość treningów, by choćby mierzyć się z tak potężnym czarodziejem.

          

    Występowanie: Magiczny las

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok