Czerwie
Czerwie

    Czerwie

    Nikt, nawet gnomy, nigdy nie zapuszczał się w trzewia planety. Gdzie ściany tuneli ostre jak noże, a powietrze ciepłe jak piec, coś może prowadzić egzystencję… Wraz z Erupcją, to coś postanowiło wypełznąć na powierzchnię.

        

    Podziemne behemoty

    Nikt, nawet gnomy, nigdy nie zapuszczał się tak głęboko w trzewia planety. Gdzie ściany tuneli ostre jak noże, a powietrze gorące jak piec, coś jednak może egzystować… Wraz z Erupcją, to coś postanowiło wypełznąć na powierzchnię.

         
         

    Czerw głębinowy

    Wymagany poziom: 45

    Opis:

    Ta odmiana czerwia jest rodzajem robotnika w gnieździe tych olbrzymich ohydności. Czerwie głębinowe są kopaczami – drążą podziemne tunele, bezpośrednio połączone z gniazdem, a wyjścia zabezpieczają, przyzywając magiczne struktury. 

         

    Taktyka:

    Czerw głębinowy to budowniczy. Jego struktury ofensywne są wzmocnione pokaźnym bonusem pasywnym. Poza strukturami wróg skupia się na zaklęciach jadu, jest też w stanie zburzyć wrogie budynki i szybko zregenerować zdrowie.

    Występowanie: Magiczne Więzienie, Ryft

          

    Czerw substancji

    Wymagany poziom: 46

    Opis: 

    Silnie zmutowany czerw. Ładunek energetyczny, bijący z jego paszczy, skutecznie zakłóca komunikację telepatyczną, oraz osłabia większość pól siłowych. Adepci i magowie średniego szczebla są niemal bezbronni w obliczu tego potwora. Czerwie substancji przebywają zazwyczaj w pobliżu zbiorników z magiczną cieczą, zakopane gdzieś pod ziemią czekają na potencjalne ofiary.

    Taktyka:

    Przeciwnik posiadający garść zaklęć ognia i jadu. Wszechstronny wróg, posiadający zarówno potężny atak podstawowy, jak i pokaźną ilość życia. Potwór nie przyzwie chowańców, ale jest w stanie zburzyć struktury wroga.

    Występowanie: Ryft

         

    Czerw jądra ziemi

    Wymagany poziom: 47

    Opis:

    Krew tego czerwia, to dosłownie, żywa magma, ulatująca z jego szczęk i kapiąca z podbrzusza. Chmury siarki zawsze towarzyszą pojawieniu się Czerwia jądra ziemi. Na nasze szczęście, kreatura nie często wynurza się na powierzchnię, ze względu na to, że nasz klimat jest dlań zbyt chłodny. Te wielkie robale, preferują przebywać w głębi ziemi, gdzie temperatura sięga niemożliwie wysokiego stopnia, niezdatnego dla istnienia innych stworzeń, może z wyjątkiem smoków.

         

    Taktyka:

    Istota z ognia korzystająca wyłącznie z zaklęć związanych z płomieniami. Jej zaklęcia, mimo że blokowane przy pomocy odpowiedniego chowańca, posiadają potężną premię pasywną.

         

    Występowanie: Ryft

         

    Wielki czerw

    Wymagany poziom: 48

    Opis: 

    Znane także jako Matki. Kolosalne potwory o wielu głowach, których cielska przygniatają lasy i przysłaniają horyzont. Przez czarodziejów nazywane żyjącymi strukturami, ze względu na spędzanie bardzo długich okresów w jednym miejscu. Wielkie czerwie wysiadują jaja, co trwa około roku, po czym wracają do odmętów planety, by odpocząć, pozostawiając za sobą pokaźnych rozmiarów krater.

         

    Taktyka:

    Strategią Wielkiego czerwia jest defensywa – przyzywanie rozmaitych chowańców, by uchronić siebie i swoje jaja. Potwór posiada także garść zaklęć ofensywnych i silny atak podstawowy.

    Występowanie: Ryft

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok