Drapieżcy
Drapieżcy

    Drapieżcy

    Przewagą magów nad drapieżnikami, jak i nad każdym innym groźnym stworzeniem, zawsze była magia. Gdy planeta ujawniła to, co skrywała w sobie od początku istnienia, przewaga została wymazana, a magia płynie we wszystkich istotach, przestała być przywilejem, stała się nieodzowną częścią wszelkiego życia.

         

    Zróżnicowane

    Grupa Drapieżników składa się z wielu ras, co za tym idzie, do każdej walki trzeba przygotowywać się na inny sposób, ponieważ każde stworzenie ma odmienną strategię i mocne strony. 

          

            

    Tygrys biały


         
    Wymagany poziom: 30
         
    Opis:

    Na pierwszy rzut oka, Tygrys biały nie wygląda na zmutowanego – nic bardziej mylnego. Samo wejrzenie w głąb oczu tego drapieżnika może zakończyć się samozapłonem nieszczęśnika, który zdecydował się rzucić mu wyzwanie. Mimo magicznego zestrojenia z ogniem tygrys pozostaje dzikim zwierzęciem, które spędza swój czas wolny na polowaniu lub doglądaniu potomstwa. Jedna z niewielu istot, które zachowała pełnie swojej istoty mimo mutującego dotyku Substancji. Zachowanie zestawu odruchów ze stanu przed mutacją nie jest koniecznie dobrym znakiem, mutanci zazwyczaj są bardziej agresywni, ale przynajmniej nie rozmnażają się, dzięki czemu nie trzeba się martwić o nowych mutantów, sprawa z Tygrysem białym ma się niestety zupełnie odwrotnie.
         
    Taktyka:

    Tygrys biały to na szczęście jeden z najsłabszych drapieżników, co nie oznacza, że jest słaby. Stworzenie jest zupełnie zestrojone z ogniem i posiada wszelkie zaklęcia związane z tym żywiołem. Para chowańców ognia powinna zapewnić Ci zwycięstwo.
          
    Występowanie: Śnieżne Góry

          

    Lew podgórski


         
    Wymagany poziom: 30
         
    Opis:

    Większość zwierząt na terenie Śnieżnych Gór została tylko lekko dotkniętych mutacją, Lew Podgórski jest także jednym z czystszych okazów. Poza faktem, że ten drapieżny kot jest zabójczo zwinny i zdolny rozedrzeć gardziel człowieka w ułamku sekundy, jego ogon uległ wyjątkowo ciekawej mutacji. Od niedawna ogon lwów z tego gatunku, gdy odgarnąć grube futro, przypomina sopel lodu, a jedno jego machnięcie, sprowadza burzę śnieżną na jego wrogów.
         
    Taktyka:

    Lew podgórski to przeciwnik posiadający parę zaklęć związanych z zimnem, chowaniec powietrza powinien ułatwić Ci przetrwanie pierwszych rund w bitwie. Niestety, gdy drapieżnik zauważy, że jego czary nie odniosły pożądanego skutku, rzuci się na Ciebie z zamiarem poćwiartowania swoimi ostrymi jak brzytwa szponami, które, w moim mniemaniu, są bardziej niebezpieczne niż jego czary.
           
    Występowanie: Śnieżne Góry, Mroczny Las. 

          

    Tygrys górski


           
    Wymagany poziom: 31
          
    Opis:

    Kierunek zmiany kodu genetycznego przez Substancję jest zupełnie nieprzewidywalny. Widywano najróżniejsze mutacje, a Tygrys górski to szczep całkowicie wyjątkowy. Nie jest wyjaśnione, czy poprzez czysty przypadek, czy skupienie woli, ten drapieżny kot jest w stanie przyzywać szereg iluzji, które się materializują! Nadanie stałości iluzjom to praktyka iście mistrzowska, a ten mutant dokonuje tego magicznego zabiegu bez większego wysiłku. Zauważasz wiekowe drzewo, którego nie było tu poprzedniego dnia? Widzisz stworzenie, którego nigdy nie widziano w tych okolicach? Strzeż się, bo w pobliżu prawdopodobnie czai się zwinna kupa mięśni, gotowa pożreć Cię żywcem!
          
    Taktyka:

    Tygrys górski posiada tabun chowańców do dyspozycji. Ten drapieżca może wyczarować chowańca na każdą okazję, zdolny odpierać ataki magiczne praktycznie bez końca. Zaleca się użycie talii zróżnicowanej pod względem żywiołów i adaptację do sytuacji na polu bitwy. Atak Tygrysa górskiego dorównuje siłą szponów Lwa podgórskiego, ale na szczęście stworzenie to nie jest zbyt żywotne jak na przeciwnika tego poziomu.
          
    Występowanie: Śnieżne Góry

          

    Lew skalny


         
    Wymagany poziom: 31
         
    Opis:

    Kolejna dziwaczna mutacja. Lew skalny nie nazywał się tak przed erupcją Substancji. W prawdzie nie do końca wiadomo, z jakiej odmiany ten stwór wyewoluował. Charakterystyczną cechą tego stworzenia jest fakt, że o ile jego stopy znajdują się na ziemi, czerpie z niej siły witalne, które zasklepiają jego rany. Kiedy Lew skalny nie poluje, zapada w letarg, zakopany około metra pod ziemią. Jako silne źródło magiczne, jest także wyjątkowo skutecznym przewodnikiem napięcie elektrycznego. Podczas burzy, gdy piorun uderza w gołą ziemię, mimo strzelistych drzew w sąsiedztwie, prawdopodobnie, jest to miejsce odpoczynku Lwa skalnego, który w ten sposób nabiera mocy. Odradza się przemierzanie tych terenów.
          
    Taktyka:

    Lew skalny to jeden z niewielu drapieżników, zdolnych do szybkiej regeneracji ran, który swoimi zdolnościami samoleczenie ustępuje tylko Leopardowi Lodu. Wykorzystuje zaklęcia powietrza i budowle zdolne ciskać piorunami, w razie zagrożenia przyzywa chowańca pająka z głębi ziemi, by ten wziął na siebie porcję obrażeń związanych z jadem. Jego szpony nie są tak ostre, jak innych drapieżników, jednak jego skóra jest po części kamienna, co czyni go jednym z najbardziej żywotnych drapieżników.
         
    Występowanie: Śnieżne Góry

         

    Tygrys śniegowy


         
    Wymagany poziom: 32
         
    Opis:

    Tygrys śniegowy tak jak Leopard Cieni, został bardzo surowo potraktowany przez los. W niewielu aspektach przypomina zwierzę, z którego zmutował. Jego grzbiet został rozdzielony na dwie, ostre płetwy, z jego oczu i paszczy bezustannie promieniuje magiczny chłód. Tygrys może zamienić się w wir lodowatego powietrza, przez co przemierza tereny górskie zupełnie niepostrzeżenie. Wielu wędrujących przez tereny gór śnieżnych czarodziejów mówiło o wichrach, niosących ze sobą ostre jak brzytwa odłamki lodu. Po bliższym zbadaniu wiadomo, że latające sople są w prawdzie szponami Tygrysa śniegowego, który w ten sposób rani i osłabia ofiarę, by finalnie zamrozić ją i w takiej postaci skonsumować.
         
    Taktyka: 

    Jak większość stworzeń skupionych na jednym żywiole magii, koniecznym środkiem zabezpieczającym jest chowaniec powietrza. Sugeruje się wykorzystanie chowańca wyższego poziomu, ponieważ Tygrys śniegowy jest w stanie rzucić pokaźną ilość zaklęć w turze, z racji możliwości naładowania Substancji z otaczającego go, zimnego klimatu lub nawet azotu zawartego w powietrzu.
          
    Występowanie: Śnieżne Góry

          

    Leopard niebieski


         
    Wymagany poziom: 32
           
    Opis:

    Dywan bujnej roślinności w lodowato zimnym klimacie? Z dala od tych roślin! Ślina Leoparda niebieskiego powoduje porost śmiertelnie trujących, jednak wizualnie atrakcyjnych kwiatów. Wielu znużonych bezkresną bielą podróżników, wpadło w tę pułapkę, uważając zespół trujących porostów za swojego rodzaju magiczną oazę. Leopard niebieski to podstępne diable, zdolne czekać i obserwować potencjalną ofiarę przez długie godziny, nawet poczekać do czasu, gdy ta zaśnie. Substancja płynąca we krwi tego stworzenia jest niesamowicie silna, dzięki czemu stwór może ciskać zaklęciami trującymi, niemal bez końca.
          
    Taktyka:

    Leopard niebieski to specjalista jadów i trucizn, posiadający zaklęcia ofensywne, budowle, a także chowańce przynależące do tego żywiołu. Weź ze sobą chowańca jadu! Ponadto, regeneracja Substancji tego przeciwnika jest większa niż reszty wrogów tego poziomu.
           
    Występowanie: Śnieżne Góry

           

    Lew jaskiniowy


          
    Wymagany poziom: 32
          
    Opis:

    Dudniące mruczenie w głębi jaskiniowych tuneli oznacza obecność Lwa jaskiniowego. Przemierzający podziemne groty potwór ma bardzo niekonwencjonalny sposób walki, ponieważ zamiast rzucać się na ofiarę ze szponami czy zębiskami, skacze z jednej półki skalnej na drugą, a jego pomruki powodują, że z jaskiniowych ścian, w mgnieniu oka wyrastają stalaktyty o magicznych właściwościach. Często bywa, że Lew jaskiniowy nie dotknie nawet swojej ofiary do czasu, aż ta będzie martwa, zamiast tego obserwując z oddali jak szpiczaste, skalne kolce nabijają ją i pozbawiają życia.
          
    Taktyka:

    Siła Lwa jaskiniowego tkwi w przywoływanych budowlach, które są znacznie wzmocnione przez efekt pasywny. Co więcej, przyrost Substancji tego wroga jest największym ze wszystkich drapieżników, przez co będzie dosłownie bombardował wroga zaklęciami. Zaleca się wyposażenie w szereg zaklęć oblężniczych!
           
    Występowanie: Śnieżne Góry

           

    Tygrys alfa


          
    Wymagany poziom: 33
          
    Opis:

    Najstarszy okaz z rodziny tygrysów, na pierwszy rzut oka przypominający Tygrysa śniegowego, prawdopodobnie przez liczne grzbiety, jednak uważny obserwator dojrzy, że ta odmiana ma nie dwa a trzy wypustki na plecach. Ta mała różnica zmienia bardzo wiele, ponieważ Tygrys alfa to najbardziej inteligentny z drapieżników. W walce należy go traktować nie jak zwierze, tylko jak doświadczonego maga, który przygotowany jest na wiele okoliczności. Tygrys alfa potrafi przywołać specjalne kryształy, które wzmocnią pojemność Substancji jego ciała, aczkolwiek robi tak jedynie, gdy czuje się zagrożony.
          
    Taktyka:

    Inteligencja Tygrysa alfa jest niesamowicie wysoka jak na przeciwnika tego poziomu, przez co niektóre z jego zaklęć będą zadawać potężne obrażenia. Ten potwór ma elastyczny zestaw kart, zdolny zadawać każdy rodzaj ran, chociaż skupia się na czarach z domeny powietrza. W razie potrzeby tygrys przyzwie Źródło Mocy, które zwiększy przyrost jego Substancji, a przyparty do muru może jednorazowo przywrócić sobie Życie lub Substancję.
          
    Występowanie: Śnieżne Góry

            

    Lew alfa


           
    Wymagany poziom: 33
          
    Opis:

    Zadziwiająco rozumny wzrok Lwa alfa wzbudza dziwny niepokój. Grzywa tego stworzenia przypomina bardziej wiekową brodę, a na jego głowie wyrasta pokaźnych rozmiarów poroże. Jeden z wykładowców Cytadeli odważył się przedstawić wniosek, jakoby Lwy alfa były niegdyś druidami, którzy scalili swoje duchy z tymi stworzeniami, jednak wpływ Substancji spowodował, że stali się oni więźniami w ciałach tych bestii. Niezależnie od pochodzenia, faktem pozostaje, że Lwy alfa to uzdolnieni czarodzieje o niesamowitej mocy.
           
    Taktyka:

    Lew alfa skupia się zupełnie na ofensywie, korzystając z mieszanki zaklęć atakujących ognia oraz powietrza. Mimo iż ich inteligencja nie jest tak wysoka, jak Tygrysów alfa, ich pasywna zdolność wzmacnia każde rzucone przez niego zaklęcie ofensywne o jedną czwartą! Dobrą informacją jest, że nie musisz martwić się o Źródła Życia ani budowle ofensywne, czy też zaklęcia oblężnicze, lew alfa skupia się na bezpośredniej destrukcji.
           
    Występowanie: Śnieżne Góry

          

    Leopard lodu


         
    Wymagany poziom: 34
          
    Opis:

    Jeśli zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest mierzyć się ze zwinnym, twardym jak kamień monstrum – oto jest! Leopard lodu to bezapelacyjnie najtwardsze stworzenie w całych Górach Śnieżnych, zdolny przetrzymać salwę zaklęć bez większego problemu, a dodatkowo zasklepić rany jakby był trollem. Leopard lodu to niezawodny łowca, który poluje dla satysfakcji. Z racji ciężkich mutacji, system trawienny tego stworzenia został zastąpiony przez bryły twardego lodu, dzięki czemu nie odczuwa głodu i nie musi się pożywiać, jednak natura drapieżcy jest silna. Ten kotowaty potwór będzie ścigał swoje ofiary możliwie jak najdłużej, by w końcu przygnieść je swoim wielkim cielskiem. O ile pościg sprawia temu stworzeniu wielką radość, to jednak godny przeciwnik jest tym, czego Leopard lodu naprawdę pragnie. Mutacja, choć z jednej strony korzystna, sprawia temu stworzeniu niesamowity, nieustający ból, więc logicznym jest, że śmierć, w jego przypadku oznacza także ulgę.
           
    Taktyka:

    Leopard lodu korzysta z zaklęć powietrza i jadu, do tego jest zdolny przywracać sobie pokaźne porcje Życia i jest niesamowicie wytrzymały. Chowańce i czary oblężnicze wskazane. Każda runda Leoparda to liczne karty wyłożone na stół, ponieważ posiada on znaczną regenerację Substancji – pod tym względem ustępuje tylko Lwu jaskiniowemu, którego przyrost magicznych energii jest tylko nieznacznie większy.
           
    Występowanie: Śnieżne Góry

          

    Leopard cienia


          
    Wymagany poziom: 34
          
    Opis:

    Żyjący cień, istniejący tylko w nocy. Promienie światła słonecznego powodują, że ta istota rozpływa się w magicznej mgle, by następnego wieczoru znów się zmaterializować i kontynuować dzieło terroru. Drapieżniki, to w większości kierowane zwierzęcymi instynktami stworzenia, większość ich czynów można usprawiedliwić prawami przyrody, co jednak nie odnosi się do tego piekielnego kota. Zła natura istoty jest niezaprzeczalna, wręcz namacalna. Leopard cienia z chęcią przedłuży cierpienie innych dla własnej przyjemności, jest w stanie śledzić, szpiegować, knuć, spiskować i nastawiać przyjaciół przeciw sobie.
          
    Taktyka:

    Leopard cienia to czarnoksiężnik doskonały. Posiada zwiększony przyrost Substancji, jest zdolny rzucać zaklęcia każdego żywiołu, a do tego dysponujący wielką inteligencją, mniejszą jedynie od Tygrysa alfa. Jakby tego było mało, ma pokaźną Wiedzę, co oznacza dużą ilość zaklęć w arsenale. Potwór nie posiada zaklęć oblężniczych, więc możesz wspierać się Źródłami Życia bez ryzyka, że zostaną one przedwcześnie zburzone.
          
    Występowanie: Śnieżne Góry

           

    Leopard alfa


           
    Wymagany poziom: 35
            
    Opis:

    Leopard alfa to syntetycznie wzmacniany mutant. Nie dość, że Substancja zmieniła to zwierzę w zdolnego maga, to jeszcze ktoś prowadził na nim przedziwne eksperymenty, w niewiadomym celu. Czaszka drapieżnika rozrosła się do rozmiarów gryfiego jaja, by pomieścić wzmocniony mózg, przez który nieustannie cyrkuluje Substancja. Ktokolwiek spotkał to dziwne stworzenie i przeżył, dochodzi do jednego wniosku. To jest coś obcego, nie kieruje się logiką ani popędem, nieprzewidywalne i nie do pojęcia, niczym przybysz z innego świata.
           
    Taktyka:

    Leopard alfa to zdolny mag o zwiększonym przyroście Substancji i solidnie wzmocnionych obrażeniach od wszystkich zaklęć ofensywnych. Unikaj korzystania z Budynków i Źródeł, ponieważ ten przeciwnik posiada także zaklęcia oblężnicze.
           
    Występowanie: Śnieżne Góry

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok