Duchy
Duchy

    Duchy

    W świecie pełnym niezwykłości śmierć nie zawsze kończy się na ostatnim tchnieniu. Żal lub nienawiść to doskonałe kotwice dla duszy, zdolne utrzymać eteryczną powłokę w wymiarze materialnym, jeszcze przez długie stulecia. „Spełnij potrzeby zagubionej duszy, a ta opuści świat żyjących” – ale co jeśli duch wymaga zbyt wiele? Co, jeśli żąda śmierci niewinnych lub odprawienia najmroczniejszych rytuałów?

          

    Dotyk zza grobu

    Atak podstawowy duchów jest odrobinę silniejszy niż większości istot tego samego poziomu, ponadto, koszt Substancji tych ataków jest nieco mniejszy.

          

          

    Upiór mgielny

    Wymagany poziom: 58

    Opis:

    Ponury latarnik wpatruje się w tych, którzy zgubią drogę na bezkresnych bagnach. Jego postać, zlana z mgłą, ukrywa się, aż nieświadomy czarodziej zbliży się na tyle, by duch mógł wyrwać go ze świata żywych. Latarnia Upiora mgielnego zwodzi strudzonych podróżników w głąb mokradeł, gdzie krzyki tłumione są przez gęste powietrze, w miejsca, gdzie pomoc nie nadejdzie.

        

    Taktyka: 

    Niebezpieczny duch, korzystający głównie z zaklęć jadu, umiejący tworzyć struktury z samej mgły, budynki, których przed momentem jeszcze nie było.

         

    Występowanie: Mgliste Bagna

         

    Mroczne widmo

    Wymagany poziom: 59

    Opis:

    Rzadko spotykany duch, którego dotyk dosłownie postarza ofiary w ciągu paru sekund, niemal do stadium rozkładu. Przez zamieszkujących wioski nieopodal bagien, zwany także Posępnym Przewodnikiem. Gdy po plecach przejdzie dreszcz, a włosy staną dęba z niewiadomej przyczyny, może to być znak, że Mroczne widmo jest niedaleko.

    Taktyka:

    Odebranie życia, to dla Mrocznego Widma kwestia chwili. Jego obecność zatruwa nieszczęśników, a dotyk niszczy tkankę w bardzo krótkim czasie. Niesamowicie silny atak podstawowy w połączeniu z kilkoma zaklęciami Jadu i regeneracją Substancji – to atuty tego przeciwnika. 

         

    Występowanie: Mgliste Bagna

        

    Król upiorów


        

    Wymagany poziom: 60

         

    Opis: 

    Posępny król, Władca zagubionych. Król upiorów to olbrzymich rozmiarów widmo, które wykrzykuje rozkazy w niezrozumiałym, pradawnym języku. Nikt nie wie, jak ten okrutny szlachcic skończył w ten sposób. Mówi się, że niektórzy zdołali przeżyć bliskie z nim spotkanie. Jeśli poznasz język ducha i wypełnisz jego rozkazy dostatecznie szybko, król zignoruje Cię i odejdzie w swoją stronę. Problem w tym, że tylko garstka uczonych zna szczątkowe słowa tej zapomnianej przez czas mowy.

        

    Taktyka:

    Król upiorów to widmo po części cielesne, a jego stare kości oplatane są przez nici Substancji. Mistrz magii destrukcji użyje silnie wzmocnionych zaklęć ofensywnych, by obrócić wrogów w proch. Podczas gdy skupia się na czarach z kręgu ognia, jest w stanie korzystać także z pozostałych żywiołów.

    Występowanie: Mgliste Bagna

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok