Gryfy
Gryfy

    Gryfy

    Majestatyczne stworzenia, na których przychylność trzeba zasłużyć poprzez honorowe postępowanie. Wszechobecne mutacje wpędziły gryfy w zakłopotanie. Osoby, uważane przez nie jako godne zaufania, zaczęły atakować je bez powodu, a rasa czarodziejów walczy między sobą z niezrozumiałych dla tych wielkich ptaków przyczyn. Trzeba nam zaskarbić ich zaufanie na nowo, bez nich, niebiosa pozostaną zamknięte. 

           

    Burzący wicher

    Gryfy dysponują potężnymi skrzydłami, które zdolne są wywołać silne wichry, zdatne do burzenia nawet kamiennych ścian. Każdy gryf posiada minimum dwa zaklęcia oblężnicze w swojej talii.

          

          

    Gryf zwiadowca

        

    Wymagany poziom: 49

        

    Opis:

    Niesamowicie szybkie i zwrotne stworzenia o brązowym upierzeniu. Gryf zwiadowca to widok całkiem częsty – można go zobaczyć pikującego między chmurami w niemal każdej części kontynentu. Te istoty, rzekomo zbierają informację o tym, co dzieje się na świecie, by przekazać je do gniazda. Po erupcji Gryfów zwiadowców pojawiło się jeszcze więcej, powodem może być zamieszanie, jakie spowodowała Substancja. Zamieszanie, którego gryfy nie rozumieją, a w którym muszą się odnaleźć. W czasach, gdy te istoty ufały magom, można było je zobaczyć często przy okazji najbardziej znamienitych turniejów sportowych, gdy krążyły nad boiskiem, kibicując swojej ulubionej drużynie.

          

    Taktyka:

    Gryf Zwiadowca dysponuje zaklęciami z każdego żywiołu i, choć jego talia nie jest najliczniejsza, magiczne pióra tego stworzenia powodują wzmocnienie każdego czaru ofensywnego, który zostanie rzucony przez stwora. Jego szpony są zabójcze, chociaż Zwiadowcy korzystają z nich raczej w przypadku, gdy wykorzystają większość zaklęć, a ich przeciwnik nadal stoi. Możesz wykorzystać fakt, iż Gryf Zwiadowca nie używa chowańców w walce, co za tym idzie,  można łatwo przebić się przez jego obronę. 

          

    Występowanie: Góry Gryfie, Cytadela, Ryft

           

    Gryf wojownik

          

    Wymagany poziom: 50

    Opis: 

    Gryfa tego typu można łatwo rozpoznać, jako że jest nieco większy od swoich braci, posiada rozwiniętą kość czołową oraz pociemniałe, brązowe upierzenie. Wojownicy tej podniebnej rasy nie są tak częstym widokiem, jak zwiadowcy, ponieważ ich głównym obowiązkiem jest pilnowanie głównego gniazda, przez co można je spotkać głównie w terenach górskich. Czasem jednak Gryf Wojownik opuści posterunek. Gdy młody uczeń szkoły czarodziejskiej zostanie odrzucony przez swoich rówieśników, jeśli uda się w odosobnienie, by zebrać myśli, jeśli jest godzien, Gryf Wojownik ukaże mu się, chcąc dodać mu siły i wzmocnić jego determinację. W ekstremalnych przypadkach, gdy pomiatanym adeptem jest ktoś o wyjątkowym potencjale, Gryf pozwoli mu dosiąść swojego grzbietu, zabierając go na podniebną wycieczkę jego życia. 

         

    Taktyka:

    Jak sama nazwa wskazuje, ta odmiana Gryfa woli bezpośrednią konfrontację. Zazwyczaj wykorzysta parę zaklęć ognia lub zimna, by sprawdzić, czy przeciwnik jest godzien jego uwagi, by potem zaatakować twardymi jak kamień szponami. Tak jak inne gryfy, ten przeciwnik nie uznaje wyświadczania się innymi istotami, dlatego też nie będzie przyzywał żadnych chowańców podczas walki.

          

    Występowanie: Góry Gryfie, Ryft

          

    Gryf admirał

    Wymagany poziom: 54

    Opis: 

    Kolejny przykład degradacji językowej z czasem. Poprawnie Gryf Admiralski, został nazwany admirałem przez mieszkańców wsi i miasteczek, a nazewnictwo zostało z czasem przyjęte jako poprawne. Najbardziej wyróżniająca się odmiana, pokryta śnieżnobiałymi piórami, które także świadczą o wieku. Gryf admirał to okaz żyjący co najmniej 500 lat! Spotkać go można jedynie w miejscach skrywających zapomniane tajemnice, starożytnych miastach i magicznych ruinach, co ma sens, zważywszy na życiowy cel tej istoty, jakim jest zbieranie wiedzy. Zauważenie tego Gryfa na niebie przyjęło się jako objaw szczęścia, ponieważ zazwyczaj lata jedynie nad chmurami, poza tym bardzo ciężko go dostrzec z racji koloru upierzenia.

         

    Taktyka: 

    Gryf admirał to stworzenie pamiętające poprzednich Arcymagów Cytadeli i narodziny samej Rady. Jego wiedza jest ogromna, co za tym idzie, talia należy do najbardziej licznych ze wszystkich. Ten wspaniały okaz z łatwością zniszczy wrogie struktury, przyzwie własne, a do tego dysponuje wszelkimi zaklęciami ofensywnymi i ma zabójczo ostre szpony. Jest także w stanie jednorazowo przywrócić sobie żywotność lub zasoby Substancji. Jeśli życie Ci miłe, nie wyzywaj tego stwora na pojedynek, ale jeśli już musisz, upewnij się, że posiadasz silną talię i chowańca z żywiołu ognia. 

          

    Występowanie: Góry Gryfie

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok