Korsarze
Korsarze

    Korsarze

    Kiedy Magiczne Więzienie nie było jeszcze pilnie strzeżona przez straszliwych Malufiktorów, wielu skazańcom udało się zbiec. Z powodu braku perspektyw na kontynencie, duża część ze zbiegów postanowiła oddać się pirackiemu życiu. Docierając na Kościaną Wyspę i przechodząc szereg odrażających prób, ci, którzy mieli na tyle szczęścia, by nie skończyć na dnie oceany, z dumą noszą teraz barwy Bandy Czarnobrodego, jednego z najbardziej niecnych magów w historii.

    Banda Czarnobrodego

    Zróżnicowana grupa przeciwników. Każdy z załogantów posiada inną taktykę walki oraz silne i słabe strony.

    Pirat

    Wymagany poziom: 60

    Opis:

    Trzon Bandy Czarnobrodego. Piraci obsadzają okręty i stają w pierwszej linii w razie abordażu. Załoga pirackiego kapitana to bez wyjątku: szumowiny, złodzieje i mordercy. Jak nisko by nie upadli, to nadal niebezpieczni czarodzieje, nieuznający zasad honorowego pojedynku.

    Taktyka:

    Piraci korzystają z kombinacji wszystkich żywiołów. Mimo że ich talia nie jest duża, każde rzucone przez nich zaklęcie ofensywne jest wzmocnione pasywną premią do obrażeń. Zdolni zarówno zadawać ból, jak i leczyć swoje rany, niepozorni i obskurni piraci to groźni przeciwnicy.

            

    Występowanie: Port

          

    Rozbójnik

    Wymagany poziom: 61

    Opis:

    Nie wszyscy korsarze miłują morze. Rozbójnicy, to bandyci z Bandy Czarnobrodego, którzy wysyłani są na ląd, który piracka banda ma zamiar zaatakować. Ich zadaniem jest siać chaos i dezinformację oraz przeprowadzać najróżniejsze akcje dywersyjne. Z racji swojej nieposkromionej chciwości, Rozbójnicy to pierwsi członkowie załogi, którzy postawią nogę na lądzie i ostatni, którzy z niego zejdą. Często spędzą długie dni na szabrowaniu i łupieniu, nawet gdy główny atak już dawno się skończy.

             

    Taktyka:

    Ten wróg korzysta głównie z zaklęć zimna. Posiada garść zróżnicowanych zaklęć, w której skład wchodzą także chowańce i struktury ofensywne. Chociaż władanie magią mają we krwi, to jednak brutalna siła jest tym, na czym ci watażkowie polegają. Ich atak podstawowy jest bardzo potężny.

           

    Występowanie: Port

          

    Zabójca

    Wymagany poziom: 62

    Opis:

    Ludzie z dalekich, nieznanych krain. Są wśród piratów elementy oportunistów, którzy nie są związani bezpośrednio z bandą, ale używają statków Czarnobrodego do przebycia szerokich oceanów, w poszukiwaniu zleceń. Co gorsze, na kontynencie Cytadeli, ze względu na liczne konflikty polityczne, Zabójcy mają wciąż pełne ręce roboty.

          

    Taktyka:

    Taktyka zabójcy to osłabić ofiarę potężną trucizną, po czym zadać zabójczy, morderczy cios. Ci ludzie atakują z taką precyzją, że choćby jedno pchnięcie ich ostrza, kończy żywot nawet bardzo wytrzymałych czarodziejów. 

        

    Piracki kapitan

    Wymagany poziom: 64

    Opis:

    Na każde dziesięć statków przypada jeden kapitan, a każdy z nich jest sobowtórem samego Czarnobrodego. Strategia władcy piratów jest na tyle skuteczna, że nigdy nie wiadomo, czy udało się złapać tego prawdziwego, zniesławionego pana Kościanej Wyspy. Potężne zaklęcia meta magiczne, mogą rozproszyć iluzję upodabniającą najpaskudniejszych z piratów do ich kapitana, ale magów, którzy są w stanie takowe rzucić, można zliczyć na palcach jednej ręki.

         

    Taktyka: 

    Ofensywa i defensywa. Piracki kapitan to wybitny strateg, zdolny rzucać czary każdego żywiołu. Struktury przyzwane przez tego wroga są potężnie wzmocnione przez efekt pasywny. Przygotuj garść czarów oblężniczych i mikstur leczenia. 

           

    Występowanie: Port

        

    Kraken

    Wymagany poziom: 65

    Opis:

    Potwór reagujący na magiczny tytoń Czarnobrodego. Ilekroć piracki król nabije swoją fajkę, Kraken przybędzie na pomoc. Kupieckie szlaki zostały zablokowane, a rybackie kutry nie wypływają, w strachu przed tym morskim monstrum. Macki Krakena, potrafią rozerwać okręt na pół, a jego szeroka paszcza, bez problemu, pochłonęłaby pałac Cytadeli.

        

    Taktyka: 

    Kraken to wyjątkowy przeciwnik. Jako bestia, prawie wcale nie korzysta z zaklęć. Pokrywa wrogów silnie trującym śluzem, by potem machać wielkimi mackami, aż cel nie zostanie rozgnieciony na mokrą plamę. Jego ataki są stosunkowo silne, ale co gorsza, będzie atakował co turę, jednocześnie lecząc swoje rany. Użyj zaklęć oblężniczych, by zablokować jego regenerację.

    Występowanie: Port

     

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok