Lykantropii
Lykantropii

    Lykantropii

    Klątwa pełnego księżyca, choroba dotykająca nieszczęsnych. Ci, którzy zapadli na Lykanotropię, nie znajdą spokoju – ich sny wiecznie nawiedzane przez koszmarne wizje, a noce spędzone na walce z samym sobą. Substancja, wzmacniając wszelką magiczną działalność, uczyniła klątwę jeszcze potężniejszą. Ofiary lykanotropii nie są już w stanie przybrać ludzkiej formy, przez co także ich umysły z czasem dziczeją i zacierają wszelkie ślady ludzkiej natury. 

         

    Lykanotropia

    Czarodzieje dotknięci zmiennokształtną klątwą regenerują rany z niesamowitą prędkością. Każdy przeciwnik z tej grupy posiada cztery mikstury uzdrawiające w talii. 

          

          

    Dzikołak

    Wymagany poziom: 37

    Opis:

    Ofiary tej przypadłości, uważane są za najbardziej pechowe ponieważ przybierają cechy stworzenia nieczystego i brutalnego. Dzikołaki to najbardziej agresywne z Lykantropów, szarżujące na każdego bez opamiętania, czy chwili namysłu. Co gorsza, Dzikołaki nie kryją się w głębi lasu, ale na jego skraju, gdzie drążą ziemię i wyjadają robactwo oraz polują na zwierzynę.

    Taktyka:

    Dzikołak to gniewna istota, posługująca się zaklęciami ognia. Jego atak podstawowy jest słabszy od ciosów innych Lykantropów, ale jego niski koszt oznacza, że potwór będzie atakował niemal w każdej turze.

        

    Występowanie: Mur

         

    Wilkołak

    Wymagany poziom: 37

    Opis:

    Pierwszy okaz lykanotropii odkryty przez Radę. Liczne badania na tych okazach zapewniły obszerną wiedzę na temat całego gatunku, chociaż nie wystarczającą, żeby spreparować lekarstwo na tę przypadłość. Przed Erupcją, Cytadela zatrudniała bardziej opanowanych Wilkołaków jako łowczych, z racji niezawodnego węchu i słuchu. Wilkołactwo było na tyle powszechne, że w miastach tworzono specjalne oddziały, mające pomóc tym nieszczęśnikom bezpiecznie spędzić noce, podczas których księżyc stał w pełni. Dzisiaj, niestety, Wilkołaki nawet w najmniejszym stopniu nie odzwierciedlają ludzi, którymi niegdyś byli.

          

    Taktyka:

    Wilkołak korzysta z czarów związanych z zimnem i jest w stanie przyzwać wilka – chowańca. Jego atak jest silny, ale także kosztowny. Nie zdarzy się, żeby ten przeciwnik rzucił czar i zaatakował w tej samej turze.

           

    Występowanie: Mur

          

    Niedźwiedziołak

    Wymagany poziom: 39

          

    Opis:

    Bydle, zdolne obalić drzewo albo rozerwać człowieka na pół. Niedźwiedziołaki mają reputację ospałych, ale też niesamowicie groźnych. Zazwyczaj muszą być naprawdę rozdrażnione lub usilnie prowokowane, by zdecydować się na agresję. Ryk tego kolosa płoszy wszystkich innych Lykantropów, co czyni go niesamowicie pożytecznym w niektórych sytuacjach. Niestety, żaden spokojny i nienastawiony wrogo pół-niedźwiedź nie będzie ryczał… co często, stawia magów Cytadeli przed wyborem: walczyć z paroma Lykantropami na raz, czy sprowokować tego bydlaka… Wybór nigdy nie jest łatwy.

         

    Taktyka: 

    Niedźwiedziołak polega na zaklęciach jadu oraz ognia, a w razie potrzeby, użyje swoich potężnych łap. Bardzo trudno jest pozbyć się tego wroga, ponieważ w parze z regeneracyjnymi możliwościami Lykantropa idzie także pokaźna pula zdrowia.

    Występowanie: Mur

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok