Mutanci
Mutanci

    Mutanci

    Ręka jego zaszła bąblami, które pulsowały i parzyły. Chwycił za różdżkę i wybiegł z domu, opuszczając żonę i spokojnie śpiące w kołysce dziecko. Tak będzie lepiej – powtarzał sam do siebie...

           

    Postępująca mutacja

    Każdy mutant posiada zestaw zaklęć trucizny oraz zaklęcia pozwalające zregenerować żywotność.

         
         

    Zainfekowany

    Wymagany poziom: 17

    Opis:

    Czarodzieje są świadomi, że na okrutną mutację, która nawiedza świat, nie ma skutecznego lekarstwa. Nie łudząc się, zauważywszy po sobie objawy infekcji, czarodzieje wyruszają przed siebie, z dala od zamieszkanych osiedli. Jeden dzień – tyle czasu minie, zanim zarażony stanie się zainfekowany, wówczas, jest w stanie nadal myśleć i odczuwać ból, ale nie ma już wpływu na swoje ciało, które staje się organiczną klatką dla umysłu. Bycie zainfekowanym to stan agonalny i tragiczny, zarówno dla ofiary mutacji, jak i jej bliskich.

         

    Taktyka:

    Zainfekowany korzysta z zaklęć trucizny i zimna, jest w stanie przyzwać źródło życia i posiada niewielki bonus pasywny, zwiększający obrażenia zadane przez jego zaklęcia ofensywne.

          

    Występowanie: Obóz Uchodźców

         

    Samotny mutant

    Wymagany poziom: 79

    Opis:

    Mutant – to określenie nadawane jest czarodziejom, którzy przeszli bolesny proces przemiany, a w ich własna świadomość została zupełnie wyparta przez chaotyczny wpływ nadmiaru Substancji. Wielu zarzekało się jednak, że stając twarzą w twarz z jednym z tych potworów, w ich spojrzeniach, gdzieś głęboko, nadal można zauważyć szklący oczy żal i smutek. Samotny mutant to okaz, który odosobnił się od reszty mutantów, co zaprzecza wszystkiemu, czego dowiedzieliśmy się o tych potworach. Powinny działać w grupach, postępować naprzód wraz z wylewem Substancji, co czyniłoby je przewidywalnymi… powinny…

         

    Taktyka:

    Mutanci to potwornie silne stworzenia, w których żyłach dosłownie płynie Substancja. Samotny mutant to maszyna zniszczenia, posługująca się ognistymi i trującymi zaklęciami, zdolna szybko leczyć rany, posiadająca niesamowicie wysoką regenerację Substancji… W dodatku, czary ofensywne Samotnego mutanta są wzmocnione przez pasywny bonus. Słabymi punktami tego przeciwnika są brak chowańców i stosunkowo słaby atak podstawowy, chociaż talia potwora jest tak liczna, że raczej nie będzie musiał uciekać się do zwykłych ataków.

          

    Występowanie: Mroczny Las

    Mutant 1 stopnia

    Wymagany poziom: 84

    Opis:

    Te potwory sprawiają, że czarodzieje nie zapędzają się w głąb krain. Większość magów, nie jest przygotowana na walkę z wielkim, odrażającym potworem, który wzbudza prawdziwy terror, jednocześnie mistrzowsko władając magią. Możesz zauważyć kolczyk swojej żony, wciąż wiszący na uchu mutanta, ale nie daj się zwieść, w tych istotach nie ma nic z człowieka. Ich umysł jest prosty, a zarazem genialny – z ciekawością dziecka przyglądają się drzewom i stawom, ale spotkawszy żywą istotę, ciskają apokaliptycznymi zaklęciami z wprawą godną Arcymaga.

     

    Taktyka:

    Przeciwnik korzysta głównie z zaklęć jadu i potrafi przyzywać specjalne „Stacki”, które czynią kombinacje zaklęć znacznie łatwiejszymi do wykonania. Łączy ogromną talię z pokaźną ilością życia i szybką regeneracją Substancji. Mutanci nie rozumieją innych istot żyjących i przez to, nie potrafią przyzywać chowańców.

        

    Występowanie: Dziwna Kopalnia

        

    Mutant 2. Stopnia

    Wymagany poziom: 85

    Opis: 

    Najbardziej przerażającą cechą mutantów, jest ich nieustanna ewolucja. Mutanty przybierają na sile w zastraszającym tempie, i to bez potrzeby odpoczynku czy pożywiania się. Istota określana jako mutant drugiego stopnia posiada rozdwojony na dwie macki kręgosłup, na których końcu osadzone są głowy. Każda z łbów recytuje oddzielne składowe inkantacji, przyspieszając rzucanie czarów.

         

    Taktyka:

    Mutanci drugiego stopnia podzielają strategię mutantów niższego stopnia, chociaż są od nich silniejsze w każdym aspekcie.

        


    Występowanie: Dziwna Kopalnia

         

    Mutant 3. Stopnia

    Wymagany poziom: 86

    Opis:

    Trzygłowa potworność to mutant najwyższej ewolucji, a przynajmniej, na razie. Ten posiada aż trzy głowy, a każda powinna być traktowana jako mistrz sztuk magicznych. Strach pomyśleć, jak ewolucja potoczy się dalej. Dziesiątki głów? Tuziny rąk? Nie możemy pozwolić, by do tego doszło.

         

    Taktyka:

    Strategia tego mutanta jest zbliżona do tej mutantów niższego stopnia, jednak ten okaz jest potężniejszy od pozostałych. Co zadziwiające, ten potwór potrafi nawet przywołać chowańca, co nie zdarzało się raczej wśród innych mutantów.

    Występowanie: Dziwna Kopalnia

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok