Smoki
Smoki

    Smoki

    Skrzydła z niebios zalały pola rozpiętym cieniem, a ludzie wiedzieli, że owce przepadną, wiedzieli, że na próżno chować się w domostwach. Czas brać nogi za pas i biec, biec przed siebie, aż słońce skłoni się do snu, aż horyzont zniknie za tuzinem wzgórz.

         

    Smocze serce

    Niemal każdy smok posiada pasywny bonus do obrażeń zadawanych przez zaklęcia ofensywne oraz zestaw zaklęć związanych z żywiołem ognia.

         
         

    Smok górski

    Wymagany poziom: 53

    Opis:

    Stworzenia, choć postawne i groźne, jednak nieklasyfikujące się jako smoki właściwe. Smok górski to potężny drapieżnik, o rozpiętych skrzydłach i nieprzeciętnej inteligencji, znacznie mniejszy od prawdziwych smoków, które nawet nie zezwalają mu na współdzielenie gniazda czy pokarmu. Mimo mniejszego zagrożenia ta odmiana latających jaszczurów należy do najbardziej licznej. Wiadomo, że jaja Smoka górskiego wykluwają się w niespełna dwa lata, w przeciwieństwie do paru setek lat dumnych przedstawicieli odmian właściwych.

         

    Taktyka:

    Władający potężnie wzmocnionymi zaklęciami ognia oraz zimna. Smok górski to dzikie stworzenie, działające w sposób impulsywny, mimo nieprzeciętnej inteligencji. Jego strategią jest pełna ofensywa, celem jak najszybszego pożarcia ofiary. Choć całkiem wytrzymały, na szczęście nie może się umywać do wielkich reptiloidów zamieszkujących Ogniste Szczyty.

        

    Występowanie: Ryft, Ogniste Szczyty, Cytadela. 


         

    Smok sparingowy

    Wymagany poziom: 59

    Opis: 

    Magowie, przy pomocy starożytnych ksiąg i potężnej magii, nawiązali kontakt z jednym ze smoków, jeszcze podczas jego inkubacji w jaju, przedstawiając mu świat jako piękny i pełen wartości. Smok sparingowy jest udomowionym stworzeniem, choć obraża się na takie określenie, znacznie bardziej woląc termin „zaprzyjaźniony”. Często latający wśród chmur, czy pikujący w głąb mórz w poszukiwaniu ryb, smok sparingowy to wesoły osobnik. Ze względu na wrodzone zdolności magiczne i siłę, czarodzieje postanowili, że zanim ukażą ukryte drogi do Ognistych Szczytów dla kogokolwiek, musi on odbyć sesję sparingową z tym stworzeniem. Tylko, jeśli Arcymagowie są pewni, że śmiałek nie podda się okrutnej magii smoków, która może dokonać nawet drenażu umysłu, jedynie wówczas zezwolą na przejście przez ukryte szlaki, do wiecznie płonących gór.

         

    Taktyka:

    Zmierzysz się z zaklęciami każdego żywiołu, które są dodatkowo wzmocnione bonusem pasywnym. Na szczęście, wychowany wśród magów smok, nie posiada tak wielkiej wiedzy, jak jego dalecy bracia, co znaczy, że nie ma zbyt wiele zaklęć w talii.

          

    Smok skalny

    Wymagany poziom: 67

    Opis:

    Twardość łusek Smoka skalnego jest wręcz legendarna. Bardziej wytrzymały niż kamień, czy stal – ta odmiana latającego gada, to najbardziej arogancki okaz pośród tego już i tak grubiańskiego gatunku. Jako najbardziej odporny ze smoków, często pozwala swoim przeciwnikom oddać salwę ciosów lub zaklęć, by zobaczyć, jak ich nadzieja niknie. Zaakceptowany jako smok właściwy, tak jak reszta, spędza większość czasu w swojej jaskini, często wylegując się na górze złota.

        

    Taktyka:

    Ten wróg to mistrz samoleczenia, korzysta zarówno z mikstury, jak i źródeł życia. Gdy wyczerpie zasób zaklęć ognia, będzie atakował, a może czynić to w każdej turze, na co pozwala niewielki koszt ataku podstawowego.

    Występowanie: Ogniste Szczyty

         

    Najstarszy smok

    Wymagany poziom: 68

    Opis: 

    Wiekowy gad, od dawna siejący chaos wśród krain, niwecząc sabaty Czarnych magów, jak i działania Cytadeli. Pierwszy smok, na którym czas odcisnął swoje piętno. Jego wzrok nie jest tak bystry, postura lekko przygarbiona, a sam wydaje się ślamazarny. Nie jeden wprawiony łowca smoków parsknął śmiechem na widok Najstarszego, będąc przyzwyczajonym do widoku skrzydlatej maszyny śmierci, a nie podstarzałej jaszczurki. Bądź co bądź, nikt jeszcze nie wyszedł żywy z walki z tym okazem, chyba że smoczy mędrzec zechciał, by tak się stało.

         

    Taktyka:

    Mistrz w każdej dziedzinie czarodziejstwa. Najstarszy smok korzysta z każdej szkoły magii i z wszelkich rodzajów zaklęć. W zasadzie ta bestia nie ma słabych punktów. Należy podnieść Wiedzę, by móc dobrać odpowiednio zróżnicowaną i elastyczną talię, by kontrować zagrywki smoka.

    Występowanie: Ogniste Szczyty

          

    Smok ognisty

    Wymagany poziom: 69

    Opis:

    Najbardziej rozpoznawalny ze smoków, zarejestrowany w legendach wielu światów. Smok ognisty to okrutnik – dla samej przyjemności niszczy, pali i pożera, a do tego jest diabelnie inteligentny. Nie sposób się przed nim ukryć, chyba że sam na to pozwoli, chcąc napawać się strachem istot niższych. Jedyny sposób na przechytrzenie tego stwora to bicie pokłonów i wychwalanie go ponad wszelką miarę bowiem jaszczur o siarkowym oddechu nienawidzi świata, lecz siebie kocha bez granic. 

        

    Taktyka:

    Jak można by się spodziewać, przeciwnik korzysta głównie z zaklęć ognia – a do tego, jest silny na prawie każdym polu. Mocny atak podstawowy, wysoka regeneracja Substancji oraz pasywny bonus do obrażeń, to wszystko czyni Smoka ognistego wrogiem, z którym żaden trzeźwy czarodziej walczyć chciał nie będzie.

    Występowanie: Ogniste Szczyty

          

    Dowódca smoków

    Wymagany poziom: 71

    Opis: 

    Nie jest to najstarszy ze smoków, ale uważany za najmądrzejszego. Dowódca smoków, zwany w smoczym języku – Aerlashin, jest geniuszem, zdolnym widzieć przez ściany i dostrzegać najmniejsze szczegóły z niesamowitej odległości. Mówi się, że nie sposób przechytrzyć Dowódcę smoków, a jedynym sposobem na ujście z życiem ze spotkania z tym gadem jest, jak to zwykle bywa w przypadku tej rasy, bicie uniżonych pokłonów lub przynoszenie drogocennych darów. Mówi się, że raz na parędziesiąt lat, smok przyjmie ucznia pod swoje skrzydła, przedstawiciela innej rasy, którego nauczy zgłębiać tajniki magii. Choć szkolenie lorda smoków jest niemal bezcenne, to cena, którą potencjalny adept musi zapłacić, jest straszliwa. Aer'lashin rozkaże nowemu wybrańcowi przerwać wszelkie sentymenty, poprzez spalenie dawnego klanu, przyjaciół lub rodziny. Tak nowy adept dowiedzie, że swoją żądzą dorównuje smokom. 

         

    Taktyka:

    Dowódca smoków to konstruktor, posiadający w arsenale potężne budowle, ale nie omieszka także cisnąć w Ciebie paroma zaklęciami ognia lub zimna. Zaklęcia oblężnicze, jak i odpowiednie chowańce pozwolą Ci pokonać smoka.

    Występowanie: Ogniste Szczyty

     

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok