Trytony
Trytony

    Trytony

    Śpiewy Syren, niesione przez wysokie fale, naprowadzały zagubionych marynarzy na odpowiednie szlaki. Nawet przed Erupcją, zdarzały się osobniki złośliwe, zwodzące marynarzy, dziurawiące okręty, wciągające nieostrożnych pod powierzchnie wody. Dziś, trytoni to agresywna rasa, gdy Pani jezior została zdradzona, jej dzieci stanęły za nią – mszcząc się w jej imieniu, na wszystkich rasach powierzchni.

        

    Dzieci Pani jeziora

    Trytony czerpią niesamowite pokłady mocy od swojej pani. Każdy tryton ma zwiększony pasywną regenerację Substancji oraz pasywną premię do obrażeń zaklęć ofensywnych.

          

          

    Tryton błękitny

         

    Wymagany poziom: 21

          

    Opis:

    Błękitna odmiana trytona, to uwodzicielki i śpiewaczki o anielskim głosie, a przy tym, uzdolnione czarodziejki. Mimo że są najsłabsze pośród Trytonów, są też ulubienicami Pani Jeziora, ich młodość przypomina Władczyni Oceanów o beztrosce jej wczesnych lat, kiedy to, jak głoszą plotki, zakochała się w pewnym uczciwym farmerze, niestety porzuciwszy go wiele lat później, gdy jeden z prawdziwych króli tamtych czasów, poprosił ją o rękę. To uczucie sympatii i nostalgii sprawiło, że Trytony błękitne, posiadają największą porcję względów bogini.

          

    Taktyka:

    Tryton błękitny wykorzystuje wyłącznie zaklęcia ofensywne jadu oraz zimna, które są niesamowicie wzmocnione, z racji tego, że Pani Jeziora uważa te młode syreny jako świadectwo swojej ongiś niewinności. Zielone i niebieskie chowańce pomogą Ci przetrwać niesamowicie silne zaklęcia tego przeciwnika.

         

    Występowanie: Jezioro Substancji

          

    Tryton niebieski

         

    Wymagany poziom: 22

         

    Opis:

    Historia Trytonów niebieskich jest krótka, jak i smutna. Istoty te, do niedawna, nie istniały, nie zostały też stworzone przez Substancję. Trytony niebieskie to syreny, które znajdowały się najbliżej Pani Jeziora, kiedy ta dowiedziała się o zdradzie, która złamała jej serce. Wściekłość Władczyni Mórz była tak wielka, że pokryła jej przyboczne strażniczki w magicznym, srebrnym pyle, który do dziś pokrywa ich skóry, jednak przybrał już niebieskawy z racji obecności Substancji w wodzie. Trytony niebieskie to nienawistne stworzenia, nieuważne i chaotyczne. Marynarze, podczas długich wojaży traktują je niemal jak rekiny, ponieważ pływają chaotycznie wokół swoich ofiar, a gdy te wpadną w końcu do wody, rzucają się na nie, bez namysłu i ostrzeżenia, by rozszarpać je na kawałki.

           

    Taktyka: 

    Tryton niebieski to nierozmyślny przeciwnik, nieumiejący dzierżyć mocy, jaką posiada. Bez większej strategii, zasypie Cię wzmocnionymi zaklęciami jady, zużywając pokłady mocy na ryzykowne ataki i szybko pozostając bezbronnymi. Ich magiczna powłoka pozwala im regenerować siły witalne, na szczęście ich atak podstawowy jest na tyle słaby, że będziesz miał czas na splecenie odpowiednich inkantacji. Zielony chowaniec i zaklęcia oblężnicze powinny z powodzeniem wymęczyć Trytona niebieskiego, odsłaniając go na ataki – a potrzebujesz całą salwę zaklęć, by powalić tego przeciwnika.

          

    Występowanie: Jezioro Substancji, Wieża na Klifie

          

    Tryton granatowy

        

    Wymagany poziom: 26

         

    Opis:

    Ta odmiana trytona to specjalnie powołana i stworzona przez Panią Jeziora kasta zabójców. Pierwszym zadaniem nowo wytrenowanych sióstr, było pozbycie się całej rodziny króla, który zdradził miłość i zaufanie Pani Jeziora. Oczywiście tak jak emocję pół-bogini Trytonów, tak same postępki wytrenowanych syren szybko wymknęły się spod kontroli. Odbywszy specjalny i morderczy trening, napędzane nienawistnymi emocjami Pani jeziora, Trytony granatowe szybko stały się grupą niezdyscyplinowaną, a słowa o ich losowych czynach okrucieństwa opłynęły kontynent.

         

    Taktyka:

    Tryton granatowy atakuje paroma zaklęciami silnej trucizny, po czym atakuje potężnymi atakami podstawowymi. Zielony chowaniec oraz zapas mikstur leczących to zestaw niezbędny podczas mierzenia się z zabójcami z głębin.

         

    Występowanie: Jezioro Substancji

          

    Wielki tryton

           

    Wymagany poziom: 35

          

    Opis:

    Córki Pani Jeziora, w linii bezpośredniej, to mistrzynie magii i legendarne uwodzicielki. Te istoty znają języki wszystkich stworzeń świata i potrafią zmusić je do posłuszeństwa. Wiele razy, czarodzieje odpierali ataki goblinów, czy trolli, dziko szarżujących na mury miasta, by po dogłębny śledztwie, dowiedzieć się, że za poczynaniami tych istot stoi Wielki tryton. Silna wola tych stworzeń, sprawiła, iż oparły się fali nienawiści Pani Jeziora i wciąż pozostają rozumne, świadome i sprytne, zdolne ukartować rozłożystą, realizowaną przez lata manipulacje.

          

    Taktyka: 
    Podczas gdy magicznie uzdolnione, wolą bezpośrednie podejście, jeśli zostaną wykryte, a ich spiski zaprzepaszczone. Jedno mocne zaklęcie i potężne ataki podstawowe. O ile manipulacja to specjalność Wielkiego trytona, podczas walki nie kieruje się strategią, finezją czy zmyślnością. Pewnym jest, natomiast, że te potężne syreny na pewno użyją zauroczonych stworzeń jako tarczy przeciwko Twoim zaklęciom.

          

    Występowanie: Jezioro Substancji

          

    Pani Jeziora

         

    Wymagany poziom: 50

          

    Opis: 

    Królowa Mórz, Władczyni Fal, pół-bogini morskich stworzeń. Większość magów zna historię nieszczęśliwej miłości Pani Jeziora, która, zdradzona przez swojego męża – króla, którego imię zostało wymazane z kart historii, postanowiła wywrzeć swoją zemstę na wszystkich gatunkach stąpających po ziemi. Od czasu, gdy Królowa Trytonów popadła w szał – świat odczuł jej gniew; jeziora zmieniły się w trujące bagniska, wielkie fale biły naprzeciw wiatrom, by zatapiać okręty, a pomocne i wdzięczne syreny stały się trwogą ludzi. Niewielu jednak wie, że ta długowieczna istota, jest w rzeczywistości żywiołakiem! Nieliczni dali posłuch tej teorii, z racji, że żywiołaki mają ubogo rozwiniętą świadomość, a Pani Jeziora, cóż, wręcz przeciwnie. Jednak niedawno odkryto starożytne zapiski, zawierające zaklęcie, które przyzwało Panią Jeziora na ten świat. Notatki starożytnego czarodzieja – stwórcy pradawnego manuskryptu, określają Królową Mórz jako Żywiołaka Pierwotnego. Od tamtej pory, rada pracuje w pocie czoła, by odwrócić zaklęcie, a także dowiedzieć się, czy na świecie istnieją inne Pierwotne Żywiołaki – z zamiarem wykorzystania lub pozyskania ich niesamowitej mocy.

          

    Taktyka:

    Pani Jeziora jest synonimem mocy. Jaka strategi nie zostałaby obrana, walka z tą istotą, będzie niesamowicie ciężkim przeżyciem. Mistrzyni magii jadu i zimna ma niesamowicie wysoką Inteligencję, Wiedzę oraz druzgocący atak podstawowy. Jedyną jej słabością, jest brak zaklęć oblężniczych, więc źródła mogą pomoc Ci pozostać przy życiu odrobinę dłużej.

          

    Występowanie: Jezioro Substancji

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok