Wilki
Wilki

    Wilki

    To, co wcześniej znane staje się obce, a rutyny i zachowania gatunków już ustanowione, przestają mieć znaczenie. Za dotknięciem Substancji, z jednego gatunku powstaje szereg innych, odmiennych, knujących, potężnych i wrogich.

        

    Stadne

    Każdy wilk posiada w talii niebieskiego chowańca – wilka, którego może przyzwać do walki, by blokował obrażenia zakleć związanych z zimnem.

          

    Wilczyca alfa



    Wymagany poziom: 6

    Opis: 

    Mimo wysokiego stanowiska w stadzie, po odchowaniu szczeniąt, wilczyce alfa są pozostawione samym sobie i zazwyczaj wykorzystują ten fakt, oddzielając się od reszty, by prowadzić tryb samotnika. Walki o dominacje nie interesują wilczycy, która ponad wszystko, ceni sobie niezależność. Tak jak inne wilki, Wilczyca alfa to silnie terytorialne stworzenie, gotowe rzucić się do gardła każdemu, kto postawił o dwa kroki za dużo. Równowaga w przyrodzie to rzecz normalna, niestety, wilczyce ciągną do osiedli miejskich, prawdopodobnie z racji mniejszego skupiska Substancji, której te zwierzęta starają się unikać – co czynie je najczystszymi i najmniej zmutowanymi członkami gatunku.

         

    Taktyka: 

    Wilczyca alfa posługuje się zaklęciami powietrza tak jak większość wilków. Posiada zaklęcia zarówno ofensywne, jak i defensywne, a przy dłuższych walkach, skorzysta także z przywołania budowli. Jej atak podstawowy jest stosunkowo słaby, więc chowaniec powietrza lub talia ofensywna niezawierająca zaklęć powietrza powinna okazać się skuteczną.

         

    Występowanie: Podgrodzie

         

    Wilk dwugłowy



    Wymagany poziom: 9
         
    Opis:

    Wycie wilka zawsze budziło niepokój, jednak podwójne, wtórujące skowyczenie, niczym kakofonia zbliżającego się zagrożenia – taki dźwięk, to doświadczenie znacznie straszniejsze. Wilki o dwóch głowach to mutacja stosunkowo często spotykana, te kreatury bowiem zastąpiły przeciętnych członków stada. Istoty te posiadły umiejętność posługiwania się magią totemiczną, znaną ze wznoszenia śmiercionośnych wież i magicznych budowli. Poza silnymi zdolnościami czarowania, zachowanie tych istot nie uległo wielkim zmianom, nadal trzymają się w grupach i raczej stronią od większych osiedli.

         

    Taktyka:

    Im dłużej trwa walka, tym lepiej dla Dwugłowego Wilka. Przeciwnik ten zdolny jest przyzwać budowle ofensywne wszelkiego typu, które dodatkowo wzmocnione są pasywną premią zwiększającą zadane przez nie obrażenia. Ponadto dysponują także standardowymi, wilczymi zaklęciami powietrza i zdolne są przyzwać innych członków stada, by pełniły funkcję chowańca. Zalecane jest rzucanie zaklęć powietrza we wcześniejszej fazie walki, zanim wilk przyzwie swojego chowańca.

         

    Występowanie: Jezioro Substancji, Kanion trolli, Starożytne Ruiny.

         

    Wilk mutant



    Wymagany poziom: 18
         
    Opis:

    Wielookie, dychające w charczący, niepokojący sposób monstra. Te istoty przypominają swoich pobratymców jedynie z wyglądu. Wilki mutanty nie przebywają w stadach ani nie obcują w lasach. Łowcy wszystkiego, co żyje, zdolni wyssać Substancję z każdej swojej ofiary, by wzmocnić swoją mutację. Wiek wilka mutanta można określić po ilości dodatkowych par oczu, łap czy uszu. Zachowanie tego stworzenia nie jest przewidywalne, nie pilnują swojego terytorium, po prostu wałęsają się między wzgórzami i lasami, szukając ofiar, co gorsza, nawet nasycone, zabiją dla samej przyjemności...

         

    Taktyka:

    Wilk mutant to groźny przeciwnik o zabójczym ataku podstawowym i potężnych zaklęciach powietrza. Postępująca mutacja nadała tym istotom także całkiem skuteczne zdolności regeneracyjne, a na pomoc wzywają inne zmutowane wilki. Zaklęcie oblężnicze może przełamać regenerację Wilka mutanta.

         

    Występowanie: Obóz Uchodźców, Starożytne Ruiny.

         

    Wilk beta



    Wymagany poziom: 18
         
    Opis:

    Wiecznie w cieniu przerażającego Wilka Alfa, Bety są najbardziej podstępnymi i złowrogimi ze swojego gatunku. Te drapieżniki często naskakują na plecy swoich, niczego niepodejrzewających ofiar, nie wydając przy tym ani dźwięku. Nieustanne knucie i zamiłowanie do podstępu tych potworów objawia się na rozmaite sposoby. Podobno widziano Wilka Beta rozdeptującego jadowite robaki, po to, by pokryć swoje szpony trucizną, przy okazji wypalając skórę ze swoich łap... Ból, nienawiść i podstęp, to kwintesencja tej odmiany wilka.

         

    Taktyka:

    Jako nieliczny z rodziny wilków, Wilk Beta posługuje się zaklęciami jadu zamiast powietrza. Szpony Wilka Beta atakują bezlitośnie, obierając za cel witalne punkty w ciele wroga, co powoduje ciężkie obrażenia ataku podstawowego. Jako król podstępu, ten stwór posiada dodatkową dawkę Substancji, co pozwala zaskoczyć przeciwnika, ponadto nie zawaha się zasłonić innym członkiem swojego stada.

         

    Występowanie: Obóz Uchodźców, Starożytne Ruiny.

         

    Wilk Alfa



    Wymagany poziom: 25
         
    Opis:

    Skupisko cieni, żarzące się, czerwone ślepia. Wilk Alfa to kwintesencja dziczy, stwór na tyle silny, że zdołał opierać się wyniszczającemu wpływowi Substancji na tyle długo by urosnąć do rozmiarów konia! Wśród farmerów i mieszkańców wiosek, mówi się, że zlany z cieniami wilk jest zwiastunem końca istnienia... I chociaż ten posępny stwór nie jest żadnym rodzajem bóstwa, nie jest to wcale dalekim od prawdy. W miejscu, gdzie las obumiera, a drzewa, powyginane w ponury sposób tworzą labirynt cierni, nierozważny podróżnik z pewnością spotka Wilka Alfa.

         
    Taktyka:

    Niesamowicie potężny przeciwnik, wytrzymały ponad miarę o niezwykle mocnym ataku podstawowy, Ta silnie zmutowana istota rzuca zaklęcia z każdej sfery żywiołu i jest zdolna przywoływać budowle. Determinacja władcy wilków pozwala mu jednorazowo przywrócić sobie pokaźną część życia. Rotacja chowańców powietrza i jadu może okazać się pomocna, ale nie gwarantuje wygranej...

         

    Występowanie: Starożytne Ruiny

    W ramach witryny magic-saga.com stosowane są pliki cookies w celu świadczenia Ci usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Na przykład, dzięki cookies zachowujemy informację o Twoich ustawieniach dźwięku. Korzystanie z cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w <a href="https://magic-saga.com/privacypolicy" target="_blank">Regulaminie</a>
    Ok